Formació

Formació Navàs 22_01_20

Des de l’Associació FES – Antiracisme oferim tallers de sensibilització contra el racisme i la discriminació en català i anglès.

La formadora, Zahra Afsah Hosseini, té anys d’experiència impartint tallers i formacions, i col·labora regularment amb altres entitats com SOS Racisme Catalunya o Bit Lab Cultural.

Oferim diferents tallers de 2-4 hores (la duració es pot ajustar segons necessitats) per a totes les edats:
Racisme a Catalunya
Estereotips, Prejudicis, Discriminació, i Racisme
Discurs i delicte d’odi (piràmide d’odi)
Racisme, llenguatge i mitjans de comunicació
-Tallers sota demanda

Per obtenir més informació sobre aquests tallers, poseu-vos en contacte amb nosaltres: sara.hosseini[@]associaciofes.cat

També tenim un taller de major duració. És un taller anti racista en anglès, recomanat per a estudiants que aprenen aquesta llengua, o a adults:

El t
ítol del taller és Desmuntem el racisme! Un taller per actuar a la teva comunitat. (Let’s get rid of racism! A workshop to act in your community.)

També tenim la presentació del taller que inclou “Competències bàsiques per àmbits” (Currículum)*. Per obtenir la versió detallada d’aquesta presentació del taller, poseu-vos en contacte amb nosaltres: sara.hosseini[@]associaciofes.cat

*Segons la documentació corresponent al currículum de l’educació secundària  obligatòria, segons DECRET 187/2015, de 25 d’agost, d’ordenació dels ensenyaments de l’educació secundària obligatòria.