Objectius

• Acabar amb els usos del llenguatge que fomenten el racisme i la discriminació per raons d’origen nacional, grup ètnic, creença religiosa o altres característiques de les persones.
  • Explorar com es desenvolupen els estereotips, els prejudicis, el racisme i la discriminació.
  • Informar i educar els ciutadans sobre un ventall de temes i assumptes d’interès públic relacionats amb el respecte entre les cultures, els drets humans.
  • Crear empatia i respecte entre persones de diferents orígens i cultures, i treballar junts per a un futur millor per a tothom.
  • Fomentar una societat intercultural que celebri i respecti la diversitat.
  • Contribuir amb les seves activitats i projectes a l’harmonia cívica, la pau social i la igualtat d’oportunitats de tots els membres de la societat.